Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за
методом проектів, а саме: уміння розумно поставити запитання – це основа
якісного навчання, добре продумані запитання провокують змістовні зв’язки з
тим, що учні приносять до класної кімнати попереднього навчання та зі свого
життєвого досвіду; поведінка вчителя, сприятливе середовище у класній кімнаті
та стратегії впровадження проектів – все це важливо при створенні навчального
процесу, що будується на навчальних потребах учнів; деталі плану впровадження
визначають вимоги до середовища поза класною кімнатою перед, під час та після
виконання учнями проектів і забезпечують успіх навчання. У цьому модулі я обговорила
з учасниками тренінгу те, як можна використовувати різні техніки постановки
запитань; створила презентацію для того, щоб підтримати навчання, що будується
навколо навчальних потреб учнів; створила план впровадження теми та документ
для фасилітації; визначила наявність усіх складових свого Портфоліо; знайшла
Інтернет-ресурси з професійного розвитку освітян.
Немає коментарів:
Дописати коментар