Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, що для підтримки та оцінювання
процесу навчання учнів можна ефективно використовувати
інформаційно-комунікаційні технології, а саме: презентації – для усних
виступів, які підсилюються використанням
зображень, графіків, діаграм, звуків, відео та гіперпосилань та інші ресурси;
публікації – для письмового спілкування, заснованого на використанні текстів,
підсилені за допомогою зображень, графіків та діаграм; вікі – для текстових
повідомлень, що розміщуються в Інтернеті та які можуть змінювати і редагувати
декілька людей; блоги – для текстових щоденників, що розміщуються в Інтернеті
та заохочують до відповідей, відгуків та коментарів від інших читачів. У цьому
модулі я поділилася з учасниками тренінгу думками про те, як можна використати
Інтернет у навчанні учнів; створила та оцінила приклад учнівської презентації,
учнівської публікації, блогу; внесла зміни до свого Плану вивчення теми.
Немає коментарів:
Дописати коментар